Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 22 juni 2011

Muskel-protest!

Jamen okej.
Det är väl det jag har förstått.
Jag är ett myologiskt mysterium. (myologi=läran om muskler)
Jag är ju i fas 2.
Inte på arbetsförmedlingen, utan i livet.
Gym-träning och idag var jag taggad med stort T.
Körde stenhårt med bröst, mage och rygg.
Det har nu resulterat i att musklerna växt så fettet framför, strax innanför huden nu försöker tränga ut bak i ryggen och på magen.
Jag har alltså fått en bål-bulle.
Helt runtom hela bålen.
Det inte bara syns, det känns oxå.
Jag har en sån där molande värk så jag måste gå med uppknäppta byxor och livremmen hängande.
Hängarsel.se
Snyggt?...näej inte direkt!
Okej när motivationen är på topp och jag själv inte protesterar så protesterar kroppens muskler.
Men jag ger fortfarande inte upp.
Vad kan rimligtvis protestera nästa gång?
Urinröret?
Toncillen?
Armhålan?

Inga kommentarer: