Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 30 juni 2011

Kräftpojkens hemlängtan

Sönerna är på Peace & Love festivalen i Borlänge.
I går fick jag ett sms från den ena av dom: Jag är nog ingen festivalmänniska jag.
I dag fick jag ett nytt: säg åt pappa att ringa mig.
Vad vill du honom, undrade jag då?
Han svarade: inget.
Då gick det in.
Gossen är ingen festivalmänniska.
Å är man ingen festivalmänniska vill man inte bo i tält på en lortig åker för att vara på....festival!
Enkelt.
Gossen är hemma nu men jag har inte träffa honom.
Han är nämligen på fotboll.
Kräftan
Kräftan är zodiakens mest mångskiftande personlighet, alltifrån blyg och tillbakadragen till ganska utåtriktad. Vad ni alla har gemensamt är er konservativa, traditionella och hemkära natur. 


Jajemen det är gossen det <3

Inga kommentarer: