Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 28 juni 2011

Lotta på Liseberg vs Allsång på Skansen

Jahapp då såg jag i gårkvåll Lotta på Liseberg och ikväll ska jag se och utvärdera Allsång på Skansen med nya allsångsledaren Måns.
Månsan ska tabba sig rejält om han ska va sämre än gårdagens Lottaprogram. Vilka dö-grävar moment hon hade i programmet. Sanna eller Falska påståenden om artisterna som de skulle gissa om varandra.
Det va så onödigt tråkiga påståenden att jag inte ens orka bry mig svaren.
Tex gillar Tomas Dileva att bada i insjöar???
Svaret var att Dileva började badsäsongen redan i april!! Han ÄLSKAR att bada i insjöar.
Men stoppa pressarna!
jag tror jag dör av förvåning och intresse!!!
Om vi säger så här..... skriv ner det på ett papper och skicka till nån som bryr sig!

Påståenden om Christer Sjögren kunde jag inte låta bli att undra om inte Lotta själv redan visste svaret på.
Kärleksfullt framviskat mellan de tu i lakansväven på nåt flaschig hotell.
Nej sant/falskt momentet drog ner hela tempot i programmet.
Det dog liksom.
Å frågan är om det kan återuppstå nästa vecka.

Därför väntar jag med spänning på Månsan ikväll.
Enligt radion ska han vara sjukt nervös.
Enligt de flesta passar han inte alls.
Han suger säger t o m pensionärerna.
Det tror jag inte ett ögonblick på.
Jag tror killen är en sån där som är bra på allt.
Mer tillgjord och fånig än Anders Lundin får man iaf leta efter.
Ska bli intressant att så om FRU Lundin fortfarande står därbakom i kören.
Jag sätter en hundring på att även hon är borta.

Inga kommentarer: