Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 3 juni 2011

WTF har hänt!

WTF!!
WTF betyder What The Fuck!
och jag undrar vad som har hänt med dagens knutters!
Dom ser ut som riktiga hunkar fram tills dom glider förbi en.
Då är dom gammal, rynkig och gråhåriga!
Och har ibland en knallgul väst på sig!
Det är alltså bara 50+:are som har råd att glida omkring med bikes these days!
Hur kul är det på en skala när man spatserar gatan fram i Järbo som den ungdom man är.

Å det får mig att tänka på dagens bygg- och gatuarbetare!
Ingen jävel visslar efter en när man spatserar gatan fram!
Det borde ju tamig fan va lag på att vissla efter tjejjer när dom är ute på jobb!
Det hör liksom det skrået till!
Vad lär dom sig på dagens yrkesutbildningar?
Näej det va bättre förr typ!
Kanske jag va yngre förr...typ!

1 kommentar:

Anonym sa...

Byggarbetare har jag ingen kontroll över - UPPENBARLIGEN...!
Men jag ska se vad jag kan göra åt gatuarbetarna...Jag skickar ju dom ändock på en och annan kurs mellan varven! /Ace