Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 16 juni 2011

Så trött i ögat idag

det lustiga är att jag på väg till jobbet i bilen idag, berättade för mina samåknings-kollegor om hur pigg jag kände mig.
Dom va jättesupertrötta!
Nu 4 timmar senare har dom infekterat mig med sin trötthet.
Dom har flåsat, dumstirrat och sett apatiska ut nu i 4 timmar så att jag oxå sitter som en efterbliven zombie och försöker jobba.
Ja det är faktiskt så dom ser ut.
Men inte alltid.
Typ på fredagar kl 15 börjar dom piggna till.
Men fan från måndag till torsdag ser dom ut som karaktärer från en galen Stephen King roman.

Kanske jag ska skoja lite med dom och säga att dom får pendla hem åt fel håll idag. Dom får åka med kollegorna från Bollnäs och därifrån ta tåget till Ockelbo.
Då blir det nog fart på dom ska du se.
Å blir det fart på dom så blir det fart på mig.
En synnerligen egoistisk omväg för mig att piggna till, men klart värt ett försök!

Inga kommentarer: