Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 8 juni 2011

Practical jojkade med sonen

Han hade köpt lite mat och en 33cl cola.
I ett obevakat ögonblick gömde jag hans nya cola i kylen och letade på en gammal urdrucken ur tomglaskassen.
Den fyllde jag på med 3/4 vatten.
Jag visste att han därmed skulle bli ägd TVÅ gånger.

Först för att jag öppnat och tagit en klunk i hans nya dricka som jag vet att han hatar.
Men jag va så törstig och tog bara en liiiiten klunk ju, förklarade jag samtidigt som jag la huvet på sned och såg ledsen, lidande och törstig ut.
Ett knep som oftast går hem hos män hur gamla dom än är.
Få män kan motstå lidande kvinnor.
Liiite! Du har ju druckit skitmycke, tyckte sonen.

Och sen blev han ägd andra gången för att det inte va cola utan vatten i burken.
Han hade dessutom tryckt i sig ett par lactrase tabletter som han skulle svälja med den nyöppnade colan.
Minen när han kände smaken va obetalbar!
Han blev inte arg faktiskt.
Han va mest angelägen att få veta om jag hade sköljt ur colaburken ordentligt.
Så vi hade en livlig diskussion innan han vågade svälja vilket gjorde att det va lite svårt att höra vad han sa.
MEN SÅÅÅÅÅKLAAAART mamma hade gjort det.....

Inga kommentarer: