Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 6 juni 2011

Nationaldagspromenad

I dag blev det en kraftigt stigande nationaldags.marsch!













 
Och eftersom min träningskompis är mycket mer vältränad än mig så kom jag på nåt smart!
Hon fick berätta om en bra film hon sett i värsta uppförsbacken.
Då behövde jag bara instämmande humma när det va som jobbigast.
Och hon va tvungen att slå av på takten för att kunna prata och gå samtidigt!
Det va väl smart av mig?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å nu har jag haft en härlig helkväll tack vare dig! Jag har läst ikapp alla dina inlägg som jag missat, så nu är jag bara så glad!!! Tack för att du finns Åsa, och tack för att du delar med dig:)
Eva

Snabbköpskassörskan sa...

tack Eva för att du vill läsa! Jag får så få kommentarer att jag ibland tvivlar på att nån ens läser men då tröstar jag mig med att kolla Besökare :)