Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 30 juni 2011

Ture Sventon strikes again II

I dag va datorn avstängd.
Helt svart liksom när jag satte mig.
Slår på den och klickar på Mozilla Firefox.
Vad händer.
Jo sonens facebooksida loggas på automatiskt.
Jag snokar runt lite försiktigt om jag ska se några flashing photos från Peace&Love festivalen.
Snokar och snokar och snokar tills jag glömmer bort att jag är på sonens sida (igen).
Ser att sonen skrivit nåt skojjit som jag vill GILLA.
Jag gillar och scrollar vidare.
Loggar ur och scrollar igenom mina egna facebookvänner.
Ser att sonen GILLAT sin egen statusuppdatering.
Det är absolut förbjudet att gilla sina egna uppdateringar om man är ung och smart.
Inser att jag ligger jävligt risigt till.
Går å lägger mig snabbt som ögat.
Gonatt!

Inga kommentarer: