Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 1 april 2012

40-års kalas

I går var jag och firade bästa Maxi-Maria som fyllde 40 år i torsdags.













Allt va fixat i största hemlighet och jag hade nogsamt undivkit all kontakt med festföremålet veckan före för att inte säga bort mig.
Men en förlupen tunga samma dag på (var annars) MAXI, ifrån en vetande anhörig till en av festdeltagarna, så va den omedelbara förvåningen typ liksom bortblåst, men vad gör det när vi resten av kvällen hade så trevligt.

Efter min långa sjukdom så fick jag ta det väldigt lugnt och planen VAR att jag verkligen skulle hålla låg profil, men det är ju så svårt att låta bli att live-kommentera allt som sägs och sker runt bordet.
Men as Gud as my witness så hade jag enbart laddat upp med groggvirke utan grogg hela kvällen....

















Jag kostade dock på mig ett halvt glas vin från min bordsgranne Vera med det lyckades jag spilla ur, så jag tog det som ett tecken att hålla mig till virket. (fortfarande utan sprit)

Lite senare var min bästa vän tvungen att åka hem tidigare eftersom hon oxå insjuknat i något liknande min flunsa men hon var nog lite sugen på att stanna kvar för jag fick ett moralfilmmeddelande lite senare på kvällen........ (se nästa inlägg, jag kan inte lägga in film på samma inlägg som bilder än)

Inga kommentarer: