Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 11 april 2012

Hatar

näverprylar.
På riktigt hatar jag den här fule fan som stått å tippat fram å tillbaka under kryddhyllan i säkert 10 år å då överdriver jag inte heller.

Just nu sitter den i deathchambers och kommer att arkebuseras på fredag om ingen vill ha den.

Jag skickar den gärna helt gratis om nån mot förmodan skulle ha en hangup på näveroutfits.

Usch va skönt att jag satt en deadline för näverstruten!
Jag har fan mått psykiskt dåligt bara jag sett den utan att veta om det!

Mitt handikapp är dock motståndet mot att slänga bort saker.

Jag är helt hopplös.

2 kommentarer:

Knivstastalkern sa...

Men asså va äre för nåt?
Näver är väl toppen när man ska tända en brasa? Så släng inte - använd!

Snabbköpskassörskan sa...

hahaha jag gillar dina olika nicknames dom är så.....svåra att lista ut ;)

Du har ju helt rätt!
Den ska gå hädan som eldbränsle!!!
Deadline fredag om du inte vill ha den i brevlådan hehehe