Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 12 april 2012

Efter en journatt

Det är alltid lika intressant att se vad som försigåtts i huset när man sovit borta en natt.

Nähä stekpannan lika odiskad som häromdan så ingen mat har kokats!

Jahaja brödrosten isatt i uttaget alltså har han iaf ätit rostat bröd. (jag har respekt för brödrostar och drar alltid ur sladden snabbt efter avslutad rostning)

Garderobsdörren på vid gavel alltså har han tagit underkläder i en hast för då hinner han aldrig stänga den.....eller nåt, och åkt på träning.

Kuddarna i soffan är knölig och filten i en enda knöl, då har han iaf varit hemma å glott på TV'n.

Snart kommer han att skriva ett sms å fråga vad det blir till middag.

Det finns 2 saker som gossen blir antingen överlycklig eller deprimerad av.

Mat och väderlek.

I dag blir det stekt fläsk med löksås och kokt potatis till.

Han hatar kokt potatis påstår han och stekt fläsk med löksås är väl ingen höjdare heller, MEN varje gång jag serverar det så säger han ummmmm va gott! Jahaaa var det det hääääär du mena......

Varje gång.

Tur att det är strålande sol och 15 grader varmt i alla fall då, som han kan falla tillbaka på om nu maten skulle misshaga.

Som sagt maten och väderleken.

För mig är båda en 10 poängare idag. (10/10)

Inga kommentarer: