Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 21 april 2012

Man är sin egen lyckas smed

I snödepressionen så hände plötsligt nåt kul.
Kompisarna undrade om jag ville vara med på Spamalot på lördag i Stockholm.
Om jag vill vara med på Spamalot på lördag?

O.M.J.A.G.V.I.L.L.V.A.R.A.M.E.D.P.Å.S.P.A.M.A.L.O.T.P.Å.L.Ö.R.D.A.G?

OM JAG VILL ÅKA TILL STOCKHOLM Å GÅ PÅ MUSIKAL?
MED HÄLSINGEBYGDENS EGEN SÅNGFÅGEL NINA I SPETSEN??

Are you out of your mind girl?!

I would have to hunt you down, stab you to death and rip you intestines out of your body with my bare hands if you forgot to ask!

Jag menar förstås Ja tack det vill jag gärna.

Och ja det förstås, i det här fallet är polaren min lyckas smed.

2 kommentarer:

Sus sa...

Du kommer att pissa på dig!

Snabbköpskassörskan sa...

Då är det lika bra å ta med sig Tena-storpack då.