Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 8 april 2012

Påskdagsmorgon

Har just vaknat upp till ett 15-gradigt 'varmt' hus.

Ligger å finular på om jag orkar stiga upp, gå ner i källaren, hugga flisor, lägga på vedklabbar, lite styvt (för övrigt det enda styva här på morron) papper och lite gamla GD'n och faktiskt starta elden?!

Kommer på att om jag hejar påmigsjälv så kan det gå.

ForzaÅsa kom igen nu.

Skriver en  rad på facebook om fenomenet och får till svar av en snäll vän att jag klarar ALLT jag vill.

Det är då min hjärna börjar fantisera om att kriminella gäng bryter sig och ger mig bedövningssprutor mellan tårna (så att man inte ser instickshålet på obduktionen) och så att jag blir helt paralyzerad i flera timmar och inte kan röra mig. Jag ligger sådär i flera timmar medan dom kriminella diskret drar sig undan i en falskskyltad SUV men polska registreringsskyltar så att alla ska tro att jag anlitat ett gäng utländska byggarbetare för att skruva på huset i sommar. Å ingen hör av sig å kollar om Lillan (ja jag är faktiskt yngst i en syskonskara om 4) lever eller mår bra för Lillan är bjuden till brorsan kl 5 och före det har ingen tid att kolla om kriminella gäng gör inbrott längre ner på gatan ELLER är dum mot lillsyrran överhuvudtaget.

Eller så går jag helt enkelt bara ner och gör en eld i pannan så jag slipper frysa.

Inga kommentarer: