Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 20 april 2012

Men nu så

höll det på bli bort i tok!
Sätter på TV'n lagom till Let's Dance.
För svag signal säger Canal Digital.
Ingen bild.
INGEN BILD!!!
På en Let's Dance fredag!!
Chock horror och fasa rasar genom kroppen medan jag rusar ut till parabolen och gently stryker bort snön så försiktigt försiktigt från tonhuvudet.
Å se på fan.
Ljud å bild hörs när jag öppnar dörren.
Tur för dig det TV'n !

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Maria Y sa...

oj då, nära en monumental fredagskris där!
Saknar oxå tv f n. Maken har ockuperat den för att titta på gamla filmer på sig själv som barn. Han är mycket förvånad över att hustru och hemmavarande barn inte trängs med honom i soffan :p