Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 2 april 2012

Misslyckad TV-kväll

Råkade kolla på Ola-Conny & Morgans starka resa ikväll, ni vet dom från realityprogrammet Gekås i Ullared, istället för Zlatan-intervjun.
Men jag är ju inte så intresserad av Zlatan heller men i jämförelse så var intervjun bättre de sista 30 minuterna.

Sen råkade jag börja kolla på ett nytt program som heter Älskling du har blivit en tjockis istället för min favvoprogram 30 grader i februari så jag missade en halvtimma där oxå.

Sen hade jag höga förväntningar på Betnér's nya talkshow.
Gilla inte.

Crimimal Minds en måndag va kan gå fel?
Jo att det inte är C.M på måndagar.
Schulmans show som jag inte gillar nämnvärt går på bästa C.M tid på måndagkvällar.
Jag gillar Schulman som skrivfenomen men när han gör shower blir han så billig å tråkig.

Så.

Nu blir det play-repriser innan läggdags istället.
Kan det gå fel?
Nej!

Inga kommentarer: