Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 12 april 2012

Jag känner mina löss på gången

Utvärdering från middagen och dess konversation:

Sonen kommer hem vrålhungrig från träningen.
Han säger: vad blir det för mat?

Jag ba: stekt fläsk å löksås.....och kokt potatis.

Han skriker: NEEEEJ FAN VA ÄCKLIGT!

Jag säger att så säger du jämt men du tycker om det, jag VET det!

- FAN säger sonen å går å duschar.

Jag ler i mjugg medan jag kryddar löksåsen.

Vi sätter oss ner och vi börjar äta.
Jag kikar på sonen under lugg och han brer sig en macka samtidigt som han bara tar 2 små potatishalvor.

Efter ett tag säger han.....det är faktiskt gott det här.
......såsen är magisk!

(Hehehe I know :D)

-jamen va kul att du tycker det (igen!)

Han tar för sig mer av den kokta potatisen samtidigt som han säger att det skulle va godare med rotfrukter till.

-Kokta eller vad, frågar jag?

-jag vet inte svara han.

Näej det är sånt man inte vet när man vill protesterar, men man inte riktigt vet mot vad.

Visst är det härligt väder ute min son?

-eh va? ja jo jättefint!

Jag tror det blev 10/10   ;)

Inga kommentarer: