Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 2 april 2012

Lunch på Högbo Brukshotell


















200 kr men värt varenda krona.
En gastronomisk upplevelse.

Strax dök ett manligt affärsgäng upp men de ville sitta lite mer enskilt, var det möjligtvis möjligt att ordna Hovmästar'n ?

















Jamen... jag förstår dom det var ju så.....crowded!

KAN det ha varit en diss till OSS och att dom ville snacka affärshemligheter i lugn och ro, utan att två trögfattade fruntimmer utan varken lukt-eller hörselsinne intakt skulle kunna snappa upp ett å annat....sköjjut?

Nåväl, nåväl Hovmästar'n placerade grabbgänget i det lilla innerrummet där bakom förhänget.

















Utom räckhåll för de 2 burdust nyfikna kvinnorna utan minne, som just kommit för att intaga en god hemlagad lunch.
Jag menar man blev ju så nyfiken när dom börja grejja å ville sitta i annat rum å så där.
....NOT!

2 kommentarer:

Maria Y sa...

Kanske de behövde undvika kvinnlig fägring för att kunna hålla tankarna på viktiga AFFÄRER?

Snabbköpskassörskan sa...

Nej snarare att dom va rädd att tappa aptiten när två halvsjuklingar utan tillpiffning ramlade in på stans finare mathak!