Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 24 april 2012

Rim FM är kidnappade av en högre makt

Det sämsta med att vakna upp med klockradion inställd på Mix Megapol är att man ännu mindre vill gå upp.
Dom pratar som så roliga å intressanta grejer hela tiden.

Tornvingstisdag! Den går inte av för hackor.

Jag måste numera hafs-göra-mig-iordning så att jag inte ser klok ut på jobbet, för att sen kasta mig i bilen och fortsätta lyssna.

Sen in på kontoret och på med radion ba.

Ställa in antennen och alla gem åt rätt håll som hjälper radiomanicken att fånga in signalen bortom bergen.

Dunsa ner på stolen och pusta ut!!!!! Puh det är bara nyheterna än.

Det värsta som kan hända är att kollegorna är på prathumör.

Det är dom nästan jämt.

Men idag hände nåt ännu värre.

Kursledarna för kursen deklarerade glatt att dom lånat min CD spelare efter att jag gått hem igår.

Dom skulle lyssna på nåt Jesus-band.

Jag log stelt och sa jamen oooookeeeeejjjjj hehehehehe.

Good for you (fucking disaster for ME)

I morrn ska jag jinxa deras bibel.

Få se vad den säger då.

Inga kommentarer: