Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 3 april 2012

Bra-dag

Känner mig energisk och fokuserad.
Har motivation till det mesta.
Ger Sanna Ehdin en ny chans att förändra mitt liv på 12 veckor.

Gjorde det första gången för precis 1 år sen och då kom jag 2 veckor in i programmet innan jag tappade sugen.
Det var roligt att läsa hur jag tyckte och tänkte då.
Jag har gått marginellt framåt kan man väl säga, men ändock....FRAMÅT!

Nu ska jag packa mig in i bilen och ta mig till jobbet.
Först ett stopp på Järbokrogen för att se om jag kan 'lura' av dom lite sponsorpengar till vår lilla fotbollsklubb,

Wish me luck för alltid när jag känner 'att det går bra nu', så brukar det genast gå åt helvete bara jag öppnar dörrn!

Som sagt...marginellt framåt var det sen förra året.

Marginellt.

Inga kommentarer: