Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 22 april 2012

Jag har fått en utmaning

11 frågor 11 svar, stafettpinnen skickas vidare

  • Varje taggad person måste svara på de 11 frågor de fått och publicera svaren på sin blogg
  • Välj sedan 11 nya personer att tagga
  • Skapa 11 nya frågor för dem att svara på(jag kör samma frågor som min vän Maria ställde till mig, det blir roligare så)
  • Gå till deras blogg och tala om att de blivit taggade
  • Tagga inte den person som taggade dig!
Jag taggar: SUSZannaTantraffaCarro. OAnnica. STherese, (jag kollar inga fler bloggar förutom kändisbloggar å dom vill jag inte skicka en förfrågan till)

1. Du ska tillbringa en månad i en välutrustad stuga på en öde ö. Du får ta med dig en levande varelse och tre personliga föremål, vad väljer du?
Ja sönerna är ju inte å tänka på för dom skulle gå bananas! Prinsen, grannhunden!. Föremål: pincett, nagelklippare och tops
 
2. En deppig tonåring i din närhet tycker att livet känns rätt meningslöst. Vilken film eller bok skulle du sätta i hans eller hennes händer för att inspirera och ge perspektiv på tillvaron?
Ann Heberlein-Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva

3.Vad är det onödigaste inköpet i din garderob?
Allt som jag inte använder, vilket är det mesta, men jag köper aldrig nåt så det är ett under att jag ens har saker som jag inte använder. Typ!
 
4.Din arbetsgivare har avsatt 50 000 kr för din "personliga utveckling" i år. Du får själv välja vad du ska spendera dem på. Hur kommer du att använda dem?
Martin Lidberg som PT. Dyr som fan och som jag aldrig skulle unna mig av egna pengar.
 
5.Berätta om din senaste riktiga aha-upplevelse!
Att konsten att vara snäll, fungerar i de flesta lägen !
 
6.Om du fick en miljon kr skattefritt i arvode, skulle du då tacka ja till att medverka i en dokusåpa eller reality show? I så fall vilken?
NO CHANCE IN FUCKING HELL!
 
7.Nämn en person som du skulle vilja träna för om du fick chansen?
Ja inte är det ryskan Olga i Biggest looser i alla fall. Får nog säga Martin Lidberg även här.
 
8.Nämn en djurart du skulle vilja få prova att träna?
Hundar! 

9.Vad är vardagslycka för dig?
Att få vara frisk och att umgås med mina söner å nära å kära och prata å umgås över en avslappnad middag.

10.Vilken position i syskonskaran har du (endabarn, storasyster, mellanbror etc), och tror du att det har påverkat dig i livet?
Minsta lillasyster i en skara om 4. Det har gett mig många fördelar och en viss bortskämdhetsfaktor.

11.Vilka hobbies/intressen har du om 20 år?
Oljemålning och barnbarnspassning (I hope)
Väntar med spänning på dina svar   

3 kommentarer:

Therese sa...

Tack :) Det här var roligt att läsa :) Får se om jag antar utmaningen eller inte ;) Kram!

Sus sa...

Jag har nyss vaknat :0) Men du lär ju märka om jag antar den eller inte.

Snabbköpskassörskan sa...

Kommer tid kommer råd. Jag fick samla mig i 2 dagar innan jag kunde ta tag i det :)