Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 6 juli 2012

Ett kvinnas halva liv .....

...... finns i hennes handväska.

Jag har köpt en ny nu på väskrean inne i Halmstad. Det är helt sjukt va grejer man har i en handväska egentligen. Och jag vill egentligen inte byta alls men den gamla håller på gå sönder.

Men kolla smycket! Speciellt du Smalåslisa. Min synska sida säger mig att det på något vis tillhör dig ?

Eller så gick det helt enkelt till så här: exet's lilla uppmärksamma öga såg när du klev ur eller i en raggarbil på Cruisingen i Sandviken häromsistens. Ur föll detta smycke från dig. Exet hann inte uppmärksamma dig på detta ditt misstag i tid innan du försvann. När han så fann mig pimplandes på en öl på en pub i närheten gav han smycket till mig för att vidarebefordra till dig SL.

Vilket jag helt glömt bort.

Until now.

Fast jag tror mer på att jag är synsk och så att säga 'ser' saker.

Den här Cruising och exet historian tror jag inte alls på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoho så rätt, hade satt den i dekoltaget och tänkta att någon skulle nappa. Men...Nada. Exet behöver glasögon - det var inte i raggarbilen jag klev in - det var kommunens färdtjänst - men dom kan se ganska lika ut. :-)

SmalåsLisa