Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 31 juli 2012

Sandviken - jante-A-lagarnas Mecka

Nej men nu vart jag gla igen. Skadeglad faktiskt.

På Facebook finns en sida som heter 'Du vet att du är från Sandviken om', och så kan vem som vill skriva ner berättelser från förr, anekdoter, lägga upp gamla bilder från ett svunnet Sandviken, ja gamla minnen helt enkelt. Det är hur kul som helst att följa olika människor uppleveleser och historier. En kille som verkar vara mycket aktiv med att dela med sig och som heter Omar har nu fått ett s.k 'hatbrev' som vi säger i min bransch.
Från en Anonym såklart.

Det lyder som följer:  ….Du låtsas att du är märkvärdig på något sätt bara för att du vet så mycket. Du ska veta att vi är många som inte tycker om hur mycket du skriver här. Varje gång man kommer hit så är det bara Omar Omar Omar överallt. Gör oss andra en tjänst och sluta nu så vi andra får en changs…..

Jag tycker faktiskt att vi taggar ner nu alla i denna grupp (även du Omar) så att denne Anonym får berätta om sina minnen.

Blow or minds off dude!

Ja vi väntar fortfarande............

Nej jag vart inte glad. Det är tragiskt tycker jag när en stackars ensam liten offerkofta inte ens törs stå för sina åsikter som Anonym, utan gör sig till talesman för en hel missnöjd gruppering av jante-lagare.

Inga kommentarer: