Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 28 juli 2012

Pappamys

Ikväll var jag upp till farsan med lite mat å grejer, så samtidigt som jag gjorde räkningarna så gjorde jag mat åt oss. Hans lägenhet är så jäkla varm att jag va tvungen att klä av mig alla kläder utom underkläderna och leta på en gummisnodd för att sätta upp håret. Annars hade jag svettats ihjäl! Tur karln är blind! Skulle nån annan karl kommit å plingat på ELLER nån karl som försökt bryta sig in så hade dom då inte drabbats av kåtslag det är då ett som är säkert. Kanske man skulle bli ett levande alarmsystem? Istället för att att nån bryter sig in och husägaren börjar skrika, så står jag där halvnaken med händerna i sidorna så inbrottstjuven börjar skrika.
Alarm(L)åsa.2.0 med rätt att knu... jag menar döda förstås.
Ja det tål att tänkas på. Fast å andra sidan spelade jag på Lotto idag. Jag kan i detta nu vara mångmiljonär!
Lite schnyyyyyygt!

Inga kommentarer: