Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 23 juli 2012

Men va FAN!

Hur fan vore det om ni på centralvakterna runt om i Sverige var lite trevlig och tillmötesgående när man ringer och berättar att era intagtna är i säkert och tryggt förvar hos oss?

Jag blir så jävla förbannad på otrevliga miffon som ska sitta och bete sig en jävla FBI agent när man ringer och gör DOM en tjänst!

Desamma gäller registersupporten på huvudkontoret som just kommit tillbaka från semestern och har SÅ MYCKET ATT GÖRA och alla fel hon måste korrigera!
Men välkommen i klubben biatch!

Dessutom har jag långa skäggstrån på hakan och svettas som en gris!

FAN!

2 kommentarer:

Maria sa...

Slut på semestern alltså ?

Maria sa...

Slut på semestern alltså ?