Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 22 juli 2012

SGS bussen

På bussen hem från Stockholm sitter jag precis ovanför toan och bakre utgångsdörren. Det är både drygt och fascinerande. Nyss skulle en 2 meter lång man knöka in sig för en drill. (jag är säker på att det va en drill för han va inne jättekort) När han satte sig flög dörren upp för han hade för långa ben.
Sånt är riktigt kul.

Nyss nyss gick denna kvinna in för att slå en drill. Påpassligt satt jag å fippla med telefonen så jag skyndade mig att fota hennes intåg.

Synd bara att jag hade blixten aktiverad....

Vad som är drygt är att man inte kan sträcka på benen där jag sitter. Att jag ALLTID glömmer bort det när jag lycksalig ser att denna platsen är ledig.

I övrigt pendlar min ansiktsfärg mellan likblek och svagt grön. Varför får ni lista ut själva. Men kommer det en enda odör upp från denna toalett när dörren öppnas kommer vederbörande att få en pizza quattro stagioni i skallen.

Med extra allt.

2 kommentarer:

Maria sa...

Sliten efter GILFandet?

Snabbköpskassörskan sa...

Som fan!