Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 8 juli 2012

Hjälp

Råkade hamna framför Blondinbella visar 'sin stad' Nice här på kvällskvisten.

Jag har hört många argument om att hon är en sådan fin förebild för unga tjejer då hon som framgångsrik bloggerska tagit steget till författare, hur man bli sin egen lyckas smed, entreprenör och berömd trots att hon inte är perfekt och trådsmal.

Men då ska hon tamigtusan inte få göra en egen show där hon improviserat får öppnar käften och skämma ut både sig och den kvinnliga släktet genom spåninga statements som ' av alla grejer jag gjort här efter strandpromenaden så är nog det här det svåraste (inlinesåkning). Pussas däremot .... det är nåt jag kan... tihii...

Sidekicken i programmet?! Varför va hon ens med? Hon sa ju ingenting !

Jag har verkligen försökt förstå Blondinbella, t o m följt henne på Twitter men det gick inte!

Inga kommentarer: