Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 19 juli 2012

Småtjyvar äntrar bussen

När man för en gångs skull har lite värdesaker i väskan nere i bagageutrymmet (25-års/examenspresent) så känns varje stopp hotfullt och osäkert.

ALLA som ska kliva på bussen känns som potentiella småtjyvar som i ett obevakat ögonblick slinker ner i min resväska med sina alltför långa fingrar och genast hittar presenten som ligger inlindad i trosor och bh:ar. (bästa gömstället tyckte sonen när han hade fyllt 10 år och fått flera tusen i födelsedagspresent....i min tros, strump & bh låda trodde han att INGEN skulle vilja sticka ner handen)

Titta på dom ba.

Har väl aldrig gjort ett hederligt nå i hela sitt liv nån av dom!

Men till Stockholm ska dom.

Usch.

Inga kommentarer: