Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 19 juli 2012

Halli hallå världen

Idag ska jag åka på weekendtrip till Stockholm, ÄNTLIGEN komma ut ur byhåla en stund igen.

Kusinbarnet fyller 25 år och eftersom jag oxå är en av de unga i släkten så blev jag ju självklart inbjuden.

Värre vare för syrran som är alldeles för gammal för dylika upptåg nu när hon börjat bli lite till åren kommen.
(Eller så skulle hon helt enkelt åka till Mexico med familjen och inte hade tid)

På fredag ska vi åka ut till Sandhamn och kolla in partylivet ute i Skärgården.

Det ska bli intressant att se på nära håll vart man brukar lägga spyan på väg in i mälarinloppet, när man varit och dansat mazurka på Ålandsbåten.

Den brukar komma nån timme före frukost.

Då ska jag skryta.
(Det är coolt att va full än va?)

Sen ska vi väl peka och skratta åt alla turister.

Speciellt dom från andra länder.
(Åkesson sa på TV att man fick det, semesterbonus tror jag han kallade det. Avdragsgillt)

Ja men peace out då mannen.

Vi hörs å störs.
(Kliché som jag vanligtvis hatar)

Inga kommentarer: