Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 21 juli 2012

Stockholms skärgård

Nästa år ska jag nog tälta på nån av öarna i flera veckor. Det är ju så vackert.

Idag ska jag på 25-års fest. Det blir en ny målgrupp för mina.....'diskussioner'. Men unga människor är så härliga. Om dom inte är i för stora grupper för då blir dom högljudda, skrikiga och skräniga. Skräpar ner gör dom oxå. Men jag kommer att plocka en efter en redan vestibulen. De som verkar mest i gäsen (=fulla)separeras och placeras med de tysta, nyktra å blyga. Det vill säga undertecknad.

Jomen det här ska nog bli kul.

En amerikansk DJ från LA kommer oxå. För honom ska jag berätta att vinyl är SÅ UTE i Sverige så att stå med dubbla uppsättningar med grammofonspelare och vrida skivorna med handflatorna fram och tillbaka, göre han sig icke besväret med.

Inga kommentarer: