Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 10 juli 2012

Just nu i mitt hem

sitter en galen fiolspelare och provspelar min blocketsäljar-fiol!

Han har väl spelat 10 låtar minst, haft av en fiolsträng (vilket han inte tyckte var hans fel) och kan inte bestämma sig. Strängskruvarna sitter fel sa han oxå.

Det får du lasta fioltillverkaren dristade jag mig till att säga.

Hoppla nu händer det grejjer....

Nu ska han ut å hämta en EGEN stråke, han har redan spelat den mot en app i sin IPhone.

Den här killen lämnar ingenting åt el slumpo.

Jo förresten han brukar spela i Bingsjö.

Jag hann inte dit i år då jag ju var på semester i Halland.

Så jag kan väl säga så här för att sammanfatta det hela: åk inte till Bingsjö, låt Bingsjö komme hem till dig!

Inga kommentarer: