Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 2 september 2011

25 min kvar till helg

Då ska jag åka till min nya nya 'ärende-stad'.
Dvs närmaste stad från jobbet med en bank, en ICA (eller mataffär som dom säger i Stöckhölm) samt det viktigaste...ett systembolag
Ockelbo.

I dag ska det firas.
Sonen har fått lappen (men kan inte fira i alkohol då han går på penicillin Fest )
Fast det tycker nog inte han är någon uppoffring nu när han får köra bil utan min konstruktiva kritik.
Jag har gått av 3-dagars jouren som känns som en hel vecka.
Jag har städat, torkat golv och putsat å fejat i 2 stora hus. (å jag som hatar att städa)
Sist men inte minst så är det ju helg.

Höpp...10 min kvar!
Tiden går fort när man jobbar hårt!

Inga kommentarer: