Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 17 september 2011

Lördags dissar

Jag blev dissad:
1) Det blev ingen Vikingafest, inbjudan drogs tillbaka efter att polaren kollat med organisatören och upptäckt att det inte fanns nån ledig plats till kvällsmiddagen. Däremot hade jag kunnat få komma till lunchen. Men vad är väl en bal på slottet.

Jag dissar:
2) Jag har blivit medlem i en facebookgrupp som heter Facebooks Mästerkockar.
Grupper jag inte själv väljer att gå med i, ska ingen annan heller lägga till mig till utan att fråga tycker jag.
Jag har därför gått ur den nu eftersom jag inte längre behöver några mattisp och därmed min diss av nämnda grupp.

1 kommentar:

Sus sa...

JAg blev medlem i en grupp som la upp 7893458 90-tals klipp från youtube. Per timme. Jag blev hysterisk och blev kallad "en bitter 70-talist"

My ass.