Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 26 september 2011

Är så innerligt glad

över att få tillbringat helgen på Orbaden spa och konferens i Hälsingland i helgen med svägerskan.
Nackdelen att åka bort med svägerskan är dock att det blir lite hångla.
För oss båda.
Hon är ju gift med min bror.
Så jag kan inte räkna med hångel av respekt för släktingen.
Å svägerskan kan inte räkna med hångel av respekt för eventuellt skvaller från lillsyrran.
Så vi var alltså i ett moment 22.

Jag kom därför på den briljanta iden att vi kunde låtsas drunkna i dels Mineralsaltbadet men även i jättejacuzzin utomhus.
Jagmenar om vi drunknar måste det ju komma nån snygg livräddare å göra mun mot mun metoden på oss.
DET måste väl ändå räknas som lite hångel?!
Två gånger dessutom om vi gör det i båda baden.
Men vaddå?? Om jag fejkat i en säng många gånger kan det väl inte skada att fejka en liten död i en (bas)säng oxå på det.
Same shit but different!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Win win situation hade varit att hångla med svägerskan!

Maria Y sa...

problemet med spa anläggningar är väl att det brukar vara övervägande kvinnliga gäster? Om man är på raggningshumör vill säga. När syrran o jag var på spa tog jag nästan livet av en skintorr liten farbror i bassängen. Men det var för att jag hittade en knapp som satte i gång jet streamen och han for rätt in i kaklet. För lite underhudsfett.