Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 14 september 2011

Från monster till lättare irritation

I går var jag ett monster idag är jag en djävul light.
Hoppades nästan att en älgjävel skulle hoppa ut framför bilen i morse på väg till jobbet, så skulle den få se på fan.
Ja det är så jag tänker när jag är uppretad.
Att verkligheten kommer att slå in skallen på mig och att älgfan sannolikt kommer att mosa mig om detta händer nån dag....ja det finns liksom inte i min tankevärld.
Men jag fick ett bra tips av samåkningskollegan igår.
Sikta på bakbenen om det hoppar ut en älg framför bilen.
Vi får hoppas att jag har pickan med mig den dan då.

Vaknade kl 07.05 i morse.
Det är en timme och fem minuter försent.
Så nu kunde jag inte tvätta håret i morse HELLER!
Ja det är inte min förlust.
Det är dom stackars jävlar som måste titta på mig hela dan.
Stackars å stackars förresten, dom får väl för fan titta bort om jag är så jävla ful då!

Okej.

Jag tror inte jag är nåt mindre monster idag.
Men jag ska jobba på det.
Promise!

2 kommentarer:

Therese sa...

För mig är du ett vackert monster även med otvättat hår :) Få människor har samma underbara utstrålning som du! Du lyser eller rättare sagt det lyser om dig (och nej, jag har inte snaskat i mig någon olämplig lätt hallucinerande svamp)

Snabbköpskassörskan sa...

Tack snälla gullia Therese!! You made my day <3