Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 23 september 2011

Breaking news tonight

Filip & Fredrik skulle försöka uppnå 2,37 promille på 20 minuter efter att en kvinna blivit haffad av politzie och hävdad att hon kommit upp i denna höga promillehalt inom 20 minutti!

Jag höll på garva ihjäl mig.

Dom kunde inte prata lika snabbt som vanligt.

Fredrik hade inte alls förmågan att avbryta Filip som vanligt utan satt mest å dumstirrade.

Hur kul som helst.

Filip sluddrade, Fredrik försökte...han verkligen FÖRSÖKTE komma till skott.

Mot slutet ville dom mest ha in mer sprit.

Inge snack!

Bare mer sprit!

1 kommentar:

Maria Y sa...

Underbara knaspellar! Men du som har koll ;) på jobbet pratas det nu om Kaos i Båstad. Uppdatera mig, tydligen kryllar det av fd elever från jobbet.