Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 6 september 2011

Betyg på kvällens TV-program

Idol var sisådär. Jag förstår inte riktigt konceptet med att låta Dame Edna typer få sjunga när man redan på makeupen ser att de kommer att sjunga för jävligt. Åsså en åtföljande draåthelvete-replik. Det är förlegat nu Laila!

Alexander Bard va en höjdarvärvning till Idoljuryn. Tummen upp big time på den.

Svenska Hollywoodfruar.
Fru Persson är så....fantastiskt PUCKAD.
Agnes är bara puckad.
Isabel är elak och puckad.
Maria säger puckade saker.
Men de fyller sin funktion i mitt liv för jag känner mig som Einstein.

Breaking news hade mest gäsp-gäsp-gäster med dito inslag. Ganska ointressant. Det bästa va nog Kungen-tårtar-huliganen som blivit snällis.
Och smalis. Enligt honom själv.
Tatuerad snällis dock som indikerade att han inte alltid varit en snällis. Men dock inte heller en tjockis.


C.M
Criminal Minds.
Ikväll var det ett riktigt ruggigt avsnitt med ett sadistpar som under årtionden kidnappat barn och som dom allteftersom drogat och kremerat levande.
Usch en riktigt läbbig historia som gjorde mig verkligt illa berörd.
Därmed får C.M ikväll högsta poäng.
Jag är nu oxå mest kär i Agent Morgan.
Agent Hotchner har därmed fått på båten.
Hoppas det är okej.
För honom.

2 kommentarer:

maria y sa...

Men gu' va bra, nu är jag uppdaterad! Tisdag o onsdag kvällar har jag liksom ingen koll på, då jag jobbar. Jag förstår ingenting på löpsedlarna dagen efter. Typ Robinsons Rumpchock, och jag vet inte ens att Robinson är i gång, så jag tror ju att nån som HETER Robinson har fått en chock i rumpan.

Snabbköpskassörskan sa...

Dä bju jag på gumman :)
Bara att höra av sig om du behöver en uppdatering för att så att säga hänga med i snacket dan efter;) Robinson intresserar mig tyvärr inte (än) så det kan jag inte ge feedback på. Feedback hörde jag förresten första ggn av vår samhällskunskapfröken Birgitta Österman. Hon förklarade ordets betydelse för oss när vi satt som starholkar och inte reagera på hennes urtråkiga föreläsningar ;) Men hon lärde mig ordets fullständiga betydelse;))
Hehe Robinson har fått en chock i rumpan ;)))