Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 7 september 2011

Tisdag-veckans meningslösaste dag

Helvitte va trött jag va idag.
Men så är det ju tisdag.
Tisdag är veckans tröttaste dag.
Fortfarande början på veckan och sjukt långt till helg.
Det va likadant när jag jobbade på ICA.
Veckans lugnaste å tråkigaste dag.
Knappt några kunder och inga varuleveranser.

Hann iaf kolla på Idol innan veckans tröttaste dag tog mig, men somnade in som en nyvaggad baby till Kaos i Båstad.
Å jag som ville se botoxkvinnan ragga åt sin kompis.

Vaknade till sista 10 av Breaking News och jag som tyckte det lät promising igår när dom berättade om dagens program.
Kul va i alla fall hon som gick igång på hemmagjorda berlin-murar.
Å jag som tycker exet va störd!

Men till C.M var man fit for fight igen.
Pigg som en lärka satt jag lätt nedhasad i fåtöljen med klippande ögonfransar.
Just det hjärna å tanke hängde med, men kroppen var fortfarande inställd på sleepmode.
Det kroppsliga förfallet är för jävligt nu, måste ut å motionera.
Men vem fan orkar det på en tisdag??

Men så kommer ju höstdepressionen snart oxå så då vet jag inte hur jag ska hinna med motionen.
Tur att jag har höstresan till Paris inbokad och lite annat smått å gott.
Nu äre natti.


Harre gött HÄEJ!



p.s nu äre slut på tisdag d.s

3 kommentarer:

Sus sa...

Kanske det var tisdagen som gjorde att jag vid ett tillfälle igår skrek något om att "ge mig miljoner på banken så jag slipper gå hit mer"

Eller också var det en inkompetent chef.

jag minns inte så noga.

Snabbköpskassörskan sa...

det kan ha varit det ena eller det andra, MEN en kombination av dessa båda fenomen kan oxå få en att fullständigt flippa!

MAria Y sa...

Där ser man hur olika det kan va. Jag GILLAR tisdagar, för då är jag ledig på fm och har träningspass med min Ridfröken. Sedan jobbar jag bara med samtal, inga admin möten eller så, eftersom cheferna är borta på ledningsgruppsmöte hela dagen :)