Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 14 september 2011

Me-a sun tanning expert

Min inneboende student har så mycke kul för sig.
I dag hade hon bestämt sig för att sola med Brun utan sol.
Hon behövde dock en Sun-tanning-spray-expert.
Det va jag.
Jag fick först å främst läsa instruktionen på flaskan med både läsglasögon och förstoringsglas.
Det va kryptotext på suntanningflaskan.
Sen ställde hon sig i badkaret å sa: SPRUTA!

Det kändes lite konstigt.
Men va fan man får la ställa upp liksom.
Jag såg ingen skillnad men hon sa att det kommer att synas i morrn och i morrn gör vi om et.

Okej!

Kanske jag prov-sprutar lite på handen min ikväll när hon gått å lagt sig.
Vem vet om jag vaknar upp som Michael Jackson endera dan.
Han hade ju en vit och en brun hand ibland.

Inga kommentarer: