Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 4 september 2011

Livet har fått sig en skjuts framåt

Det är så kul att ha en kvinnlig inneboende.
Man blir liksom 2 mot 1 när man ska retas med sönerna.
Ingen disk, inga matrester eller tomma buteljer står å skräpar.
Det är som om jag skulle bo ihop med mig själv.
Helt jävla underbart!

Sen får jag lära mig ett helt nytt vokabulär.

Gött!

Erru skön eller?

Erru go eller?

Om nån säger nåt fullständigt ointressant så sätter du pekfingret under ögat och drar ner huden så ögat buktar ut åsså säger:
-Intressepil i ögat dööö

Eller så håller du för ögat med båda händerna och skriker AJ AJ OJ OJ FAN HELVETE VA ONT DET GÖR
Då frågar den ointressanta människan framför dig om du gjort dig illa å då svara du:
-nej men jag blev träffad av en intressepil i ögat.

Obs! Allt detta med göteborgsdialekt.

Undrar om det kommer att bita på mina 60-åriga kollegor från Hälsingland?
Känns inte riktigt så faktiskt.

Inga kommentarer: