Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 4 september 2011

Let me introduce you to Stella & Tosca

Världens gulligaste Italienska tryffelhundar.
Eller Lagotto Romagnolo som dom heter på orginalspråk.
Men dom var nästintill helt omöjliga att ta bilder på för dom ville inte gärna sitta still.
Innan jag fick detta okejiga foto så....
.... stack den ena
... och den andra efter













Snälla sitt still säger jag förmanande med min lilla hand
Matte försöker bringa reda i kullen men då vill Stella (tror jag) bli kliad på magen.
Bara sådär.

Matten Maria var lite lättare att få att sitta still men jag fick ju såklart begära in lite hjälp från... Tosca?
Å törstiga hundar står still men då ser man inte deras gulliga huvuden.

Det är så jäkla kul å träffa gamla kompisar man inte sett på 23 år.
Men så svårt att hinna catcha upp alla förlorade åren.
Men vi kom överens om att det inte skulle dröja 23 år till innan vi ses igen <3

2 kommentarer:

Maria Y sa...

Visst är de som popcorn som poppar omkring?
Om vi väntar 23 år till nästa gång så hinner jag kanske skaffa nån sån där tanthund som sitter alldeles still i en väska? Fast det verkar vara alldeles fel anledning att vänta så länge :)

Snabbköpskassörskan sa...

Nej jag vill träffa Stella, Tosca och DIG igen istället för en framtida hundras :)