Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 2 augusti 2012

Bad hair day? Om det vore så väl !

Ont i huvet å vill bara sova. Astmahosta, förkylning, slembildning i såväl lungor som bihålor.

Plastfolien är slut sen ett par dagar å burkar med passande lock börjar sina. Jag får nu börja snitta upp nya plastpåsar(2 liters) vilket känns som ett enormt slöseri.

Öronen har börjar röra på sig framåt å bakåt som en hund som lystrar efter fara. Håller jag på att förvandlas till Wolwerinna?

Ringde exet (som har semester) för å kolla om han skulle in på systemet i morrn men han satt på en jävla ålandsbåt med hela jävla Systembolaget under sig. Typiskt. Tappad sug.

Vicka ur båda vattenglasen bredvid sängen. Det ena igår kväll det andra alldeles nyss. Över sladdar å väsen. (det går bra nu) Enda fördelen va att lilla handduken hann torka mellan spillningarna. (örona stod rakt bakåt, hade nån kommit å gjort sig lustig hade jag sannolikt bitit dom i benet)

Ena näsborren kroniskt täppt, jag sprayar å sprayar med det släpper inte. Jag får ju fräsa så hårt så snart släpper väl slemhinnorna oxå.

Va in på mitt gamla jobb. En kund reta upp mig. Tur jag inte jobba kvar, då hade den kunden nog handlat annorstädes hädanefter.

Hoppas sonen kommer hem snart. Börjar bli törstig nu när vattenglasen är tomma. Öronen börjar vifta .... han kanske är på G !

Ja det va allt för den här gången. Erkänn att ni väntat hele dan på uppdateringen om mitt miserabla liv?

Nu fick ni så ni teg.

P.s öronen går i spinn nu

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: