Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 10 augusti 2012

Förmiddagen i ord

Kl 10:40 tandhygenist Mona Mattson for över mina tänder som ett sagolikt väsen.

Kl 11:45 gick jag mot bättre vetande in på Sam Sax, invandrarfrissan i stan med billiga priser. Hej hej ropa jag kavat, här ska noppas ögonbryn? Anyone in for som tough challange??

När 'Sam' började köra med sina trådar började mina ögon att rinna. 'du har aldrig gjort det här va?' undrade Sam. Näej ljög jag. Inte kunde jag berätta att en underbar lite smugglariranska inne på Kronobergs kvinnoavdelning en gång rensa bort vartenda hårstrå i hela ansiktet på mig. 'nu grinar du igen' sa Sam. Ehhh nähääää !

Han begrundade mitt ansikte å föreslog ett återbesök. Håren rasade i kaskader nerför kinder och näsa. Jag kände mig som neandertalar Sally. Inte fick jag kapa dom heller i ytterkanterna. Jag sa ja till allt bara han blev klar nån gång !
När jag var färdig kändes det som han rivit bort halva fejjan. Solglasögon PÅ!

Sen gick jag in på Daisy's för att ta med en hamburgare på bussen. Mona sa: ingen mat på en timme! Där var den klämkäcka i tjänst. Idag var hon på ett synnerligen uberglatt humör. Hon tjoa å tjimma och faktiskt gjorde hon inte ett litet skutt oxå ? En surgubbe klaga på att han bara fick EN ostskiva på sin burgare, i Gävle fick man minsann två. Jag tror han provocerades av hennes glädje. Men för den klämkäcka ska det mer till innan hon bragts ur fattningen. Som jag ser det så räddade hon nog livet på dig en dag genom att ge dig smallsize ostskiva. Tjockis.

Kl 12:40 kliver jag på bussen mot Stockholm. Solen skiner, bussen var i tid nu ska vi bara hämta upp lite Gävlemiffon.

Peace out man

Inga kommentarer: