Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 13 augusti 2012

OS avslutningen från London

Ligger å kollar på OS avslutningen från London på svtplay Jag kunde inte se den igår eftersom jag hade uppskrivning för bussförarkort i morse kl 8.30.

Oboy vilken kulturskatt detta land äger. Jag blir rörd till tårar, framförallt när Lennon framför sin Imagine och när de nutida atleterna kysser sina medaljer å gråter till nationalsången.

Det där gjorde dom riktigt bra. Kanske nåt för Melodifestivalen att ta efter istället för all jollig pausmusik i fjolliga sånglösa dräkter som tycks inta scenen varje år.

Jo förresten jag fick godkänt på dagens teoriprov. Med 3 poäng till godo. Stolpe å in den här gången. Klara bl a inte 11.5 ton på drivaxeltryck på en BK 1 väg. Det va fö dåligt, det hade jag ju tränat på.

2 kommentarer:

åsa sa...

Grattis!
Bra gjort!
Ha dé!

Anonym sa...

Grattis - du ä bäst!!

"Smalåsfölket"