Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 18 augusti 2012

Fredag eftermiddag

Å sist kvar i människobyn Gruvberget.
Det är lite så det känns när vi ligger så isolerade mitt ute i skogen. Som en människoby mitt ute i Sverigeamazonas.

Glömde nästan att ta upp årorna som min 70-årige sommarjobbare sagt åt mig. När jag sen åkte genom den tysta, tomma byn kände jag mig som sheriffen i byn.

Don't move Mr, or I'll shoot you down like a little rabbit, foxman, medan jag spottar ut snusen å torka utav munnen med ovansidan av ärmen. Hjulbent går jag uppför backen mot villan med fnasande skinnbyxor med fransar på utsidorna, cowboyhatten nerkörd i pannan å händerna på bältet, redo att skjuta vid minsta rörelse.

Resultat skulle antagligen bli tre döda rävar och en padda. Kanske en mygg om inte fingret på hanen darrar för mycket.

Nej dags att sluta morgonfantisera.
Killar brukar oxå morgonfantisera men om helt andra saker så att dom hamnar i ett tillSTÅND jag inte riktigt greppat.
Men det är säkert fransar å läder å pickadoller med där oxå.

Inga kommentarer: