Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 16 augusti 2012

Nöden har ingen lag

Äntligen vann jag över Hult1981.
Han brukar inte slå mig annars utan förgöra mig bortom vett och sans.

Man kan tro att han jobbar halvtid och inte gör nåt annat än å ligga å spela Razzle.

Men häromdagen gick han bet.

Genom list och förslagenhet fick jag honom att hjälpa mig hitta ord jag själv inte såg. Han frågade om jag spelade mot honom varpå jag satte upp min mest oskyldiga min och himlade med ögonen och sa ' men åhhhh näej såklart inte'.

Man kan inte ställa sådana frågor till en tävlingsmänniska. Håller man som tävlingsmänniska på att förlora ( och dittills förlorat varje gång! ) ja då drar man sig inte för att ljuga. Se bara på den blekfete Rickard Herrey i Superstars Celeb igårkväll. Fusk lönar sig.

Inga kommentarer: