Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 19 augusti 2012

Hejja Järbo

Här är sonen när han siktar å skjuter en straff på Årsunda 2 idag.
Därmed blev det oavgjort.
Det va svårt att få med hela scenariot och bilden berättar ingenting om hur det gick.
Det är svårt att fånga 'The ögonblick'.
I dag lyckades det inte.

Laget tyckte domarna sög idag.
Men jag tyckte dom va fin jag.
Men in black.
Åsså blir dom så glada, så glada när jag dyker upp med penningpungen för att betala deras arvoden.
Kanske det är så man ska göra när man ska ragga.
Gå omkring med en liten gutesäck med stålarsch med ett dollartecken på.
Fast då drar man väl till sig fattiglapparna bara.
Nej rika som troll ska dom va.
Å klädda i svart.
Jag tror på tomten oxå.

Inga kommentarer: