Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 16 augusti 2012

Jourskift

innebär att jag fram till kl 15 kan ta mig till lite vad som helst. Idag gick jag Gruvbergsleden och tog en roddtur i Nysjön. Det var helt underbart.

Mindre underbart var att jag körde över dessa näckrosor 3 gånger innan jag fick ett okej fotografi.

Jag lever i nån sorts föreställning om att jag vill bo och jobba i Stockholm, men idag när jag satt i min ensamhet mitt ute på sjön utan en enda människa i sikte, så kände jag mig i mitt rätta element.

Jag ÄR en ensamvarg!

Det var både förvånande och skönt att inse det. Sen att jag telefonledes hade kontakt med kollegorna med MMS och så där som gick inne å svettades, hör ju egentligen inte hit alls. Dom var så glada för min skull.....

Inga kommentarer: