Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 8 augusti 2012

Mental konkurs

3:e jobbveckan och tredje veckan med huvudvärk. Visst är det fö dåligt när man blandar siffror och skrivna siffror? Obildat på nåt sätt. Men jag är satt under sån stark kontroll å övervakning att jag ibland undrar om jag är psykiskt sjuk å inbillar mig att jag är den med nycklar på jobbet. Därför måste jag va lite wild and crazy här på min egna lilla domän. Här jag kan göra precis som jag vill.

Positivt idag annars är att när jag titta ner på mina ben så var dom fortfarande brun. Den mentala konkursen är inte riktigt förestående. Synd att man inte får ha shorts på jobbet. Varför har jag inte fattat riktigt men antagligen för att den manliga befolkningen inte ska få kåtslag. Det är väl att ta ifrån dom ansvaret för sin sexualitet å sexdrift det.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: