Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 24 augusti 2012

Fotbollsmatch div 4 Gästrikland

I dag är det match igen.

Lillpöjken startar och sånt är viktigt.

Speciellt för lillpöjken å pappan.

Hela matchen är viktig för mig för det brukar falla sig så att även store gullgossen Jeppeluringen dyker upp.

Jag träffar inte honom så ofta nuförtiden när han jobbar i Gävle och bor i Sandviken.

Men jag tänker ofta på'n.

Vi pratar förstås men inte så ofta som jag skulle vilja.

I övrigt är det roligt med match för lättretade karlar brukar dyka upp som man får häckla och retas med.

Oftast respektive till mina flickvänner, men även annat löst karlfölk.

Sen får jag ju göra det jag gör bäst! Ta betalt.

Ni fatta va?....SNABBKÖPSKASSÖRSKAN!

Lite snyyyyyyygt!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kostar spektaklet??? Finns det rabatter??

Nils

Snabbköpskassörskan sa...

Det kostar blott 40kr. Ja om man sponsrar med ett par tusen så får man fribiljetter :)