Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 1 augusti 2012

Nämen se där ja, Twoo ska dö !

Då vet hela världen att jag satt å mixtra med en jävla inbjudan från Twoo igår. (om man tittar på mitt förra inlägg)

Jag fick ett förslag från en FB-vän som gått med, jag tänkte jag kollar väl vad det är då, men se då måste man gå med och för att kunna sen nån annans bilder måste man även lägga upp en egen. (vill man kolla på fler bilder av samma person jag då måste även jag lägga upp fler bilder av sig själv först! DÄR gick min nyfikenhetsgräns)

Till min FÖRFÄRAN insåg jag att jag inte bara skapat en profil hos Twoo utan jag hade (nej det hade jag inte, utan Twoo hade, och tagit över min adressbok) även skickat ut förfrågan till hela min adressbok vilket är lika med JÄVLIGT PINSAMT!

Jag förstod det efter att jag kom tillbaka till jobbet i morse och hade en förfrågan till mig själv där oxå.
Efter en förstulen fråga till storasyster i Paris om oxå hon?...... och svaret blev 'Ja' så fick jag damp.

Inombords.

SÅÅÅÅÅÅ PINSAMT! Så som grädde på moset, pricken över i:et, droppen som fick bägarjäveln å rinna över, var att den skickat förfrågan även till min bloggeradress!!! Alltså HIT!(som kan ses i inlägget nedan)

Jag blev så inåthelvete förbannad att jag genast gick ur skiten. Visst är det kul att träffa nya människor men inte så här! Hela inkorgen lyste av 'slicka-sig-om-munnen-sugna' män, män som fällt omdömen som 'oh yes baby', 'ja', 'ja nu' etc. Men värre var dom som löd ' jag är förvirrad' ! WTF! Förvirrad över va faen då? It's a yes or a no Mister ! Hur svårt kan det va?!

Så kära styrelsemedlemmar, svåger, svägerska, syskon, syskonbarn, kusiner, kusinbarn, söner, exet, proffessorn, chefen? (oh my GOD), vänner, vänners bekanta m fl, jag vill INTE se er hos Twoo och jag vill INTE ha nån romantisk/sexuell relation mer er.

Amen

2 kommentarer:

Anki sa...

Applåder..igen, du kan konsten att underhålla,modiga Åsa..kasta sig ut,utan skyddsnät..ja varför? Livet blir ju så mycke mer innehållsrikt utan.Tusen Tack för showen!

Snabbköpskassörskan sa...

Tack Anki va du är rar !